مرتضی جعفرزاده

شاید عاشقشم

شاید عاشقشم

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

فوق العاده(میثم ابراهیمی)

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ

حس قشنگی داری توی حرفات

صدات مثه خودت به دل می شینه

وقتی کنارتم یه حسی دارم

فک کنم حس عاشقی همینه

هی منو دورم نکن از کنارت

وقتی که روزام میگذره به یادت

دست خودم نیست که تو آرزومی

وقتی دلم می بینتت می خوادت

وقتی می خندی فوق العاده میشی

حس می کنم دلم یه جایی گیره

این اولین باره که عاشق شدم

حسی که دارم به تو بی نظیره

وقتی دلت یه دنیا غصه داره

وقتی که غم گریه تو در میاره

گلم تو قلبت اینو مطمئن باش

هیچکسی قدر من دوست نداره

هی منو دورم نکن از کنارت

وقتی می تونم عاشقت بمونم

عاشق اینم که برام بخندی

وقتی میخندی من برات دیوونم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
مرتضی جعفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی