مرتضی جعفرزاده

شاید عاشقشم

شاید عاشقشم

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

روز من

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ق.ظ


یک سال گذشت ...


 خیالت تخت


 یک روز


 دقیقا نمی دانم کدام روز


 اما شاید روزی حوالی تمام شدن دنیا


 آنجا که مطمئن شوم


 بعد از من


 کسی تو را نخواهد داشت


 از دلتنگی که هیچوقت عادت نبود


 از دوست داشتنی که بند نیامد


 از احساسی که حبس شد پشت نگاهم


 و چشمهایت ...که هیچوقت گذرشان به من نخورد !


 از پشتم که خمیده شد زیر بار این همه تنهایی


 از دستانم که لرزیدند پشت نوشتن حرفهایم


 از اشکهایم که چه گرم بودن وقت سرد بودنت


 از نگرانی ام پشت جواب ندادن هایت


 و بدتر از آن  ... نبودنهایت


 از آن آدم ضعیفی که ساخت از من ، غرورت ...


 یک روز


 قبل از دیر شدن


 قبل از انتها


 قبل از ، از دست رفتنم


 حرفها دارم برایت ...

 

هــــــی به همین سادگی یک سال  گذشت

 

پنجشنبه میشه روزی که بهم رسیدیم

 

اسمشو گذاشتم روز مـــــــــــــنـــــ

 

روز مــــــــن مبارکــــــــ عشقم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
مرتضی جعفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی