مرتضی جعفرزاده

شاید عاشقشم

شاید عاشقشم

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

عشقم (میثم ابراهیمی)

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

عشقم تا ته خط با تو رفتنه
عشقت همیشه زندگیه منه
چشمام به تو و چشم تو زول زده
چشمات زبون چشمامو خوب بلده

مثل یه پنجزه روبه یه بارونی
چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
یه نفس از من جدا نشو تا ابد
نمیخوام بازم شروع شه روزای بد
مثل یه پنجزه روبه یه بارونی
چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
یه نفس از من جدا نشو تا ابد
نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

گاهی همچی جز تو بی معنیه
سخته میدونم بی تو یه ثانیه
شاید یه روزی عاشق من بشی
شاید بشم همونی که عاشقشی

مثل یه پنجزه روبه یه بارونی
چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
یه نفس از من جدا نشو تا ابد
نمیخوام بازم شروع شه روزای بد
مثل یه پنجزه روبه یه بارونی
چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
یه نفس از من جدا نشو تا ابد
نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
مرتضی جعفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی