مرتضی جعفرزاده

شاید عاشقشم

شاید عاشقشم

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

درد دلی که بازگو نشد...

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ

یه وقتایی دوست داری یکی باشه باهاش حرف بزنی

به چند نفر پیام میدی، زنگ می زنی

اما همه سرشون شلوغه

بهت میگن:

عزیزم نیم ساعت دیگه خودم باهات تماس می گیرم

و تو؛

دلت می خواد فریاد بزنی:

من الان می خوام حرف بزنم نیم ساعت دیگه دیره ...

خیلی دیر ...

چرا من سعی می کنم برای شما همیشه وقت داشته باشم

اما شما هیچ وقت واسه من وقت ندارین؟!

ولی در جوابشون میگه:

اوه ببخشید بدموقع مزاحم شدم، باشه بعدا صحبت می کنیم ...

.

.

.

خدایا میشه باهات حرف بزنم، تو همیشه در دسترسی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
مرتضی جعفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی