مرتضی جعفرزاده

شاید عاشقشم

شاید عاشقشم

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

یادگاری(میثم ابراهیمی)

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

نمی دونی تو بارون گریه کردنم شیرینه
خوبی بارون اینه اشکات و هیچکس نمی بینه
برگرد دارم می میرم از درد شدم
یه آدم ولگرد نمیری از تو خاطرم
بسه این دوری دلم و شکسته
منتظر تو نشسته
با این پاهای خسته کجا برم
کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت
تو رو به یادم میاره شیشه ی یادگاری عطرت
بی تو قلبم همیشه می گیره
نفسم واسه نفس تو میره
واسه برگشتنت نگو دیره
طفلی قلبم بی تو داره می میرهیه روزی بی تو عشقم می میرم از درد دوری
میگی طاغت بیارم آخه عزیزم چجوری
برگرد دارم می میرم از درد شدم
یه آدم ولگرد نمیری از تو خاطرم
بسه این دوری دلم و شکسته
منتظر تو نشسته
با این پاهای خسته کجا برم
کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت
تو رو به یادم میاره شیشه ی یادگاری عطرت
بی تو قلبم همیشه می گیره
نفسم واسه نفس تو میره
واسه برگشتنت نگو دیره
طفلی قلبم بی تو داره می میره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
مرتضی جعفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی