مرتضی جعفرزاده

شاید عاشقشم

شاید عاشقشم

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

خوشبختی(میثم ابراهیمی)

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

تو خاطرت عزیزه برای من همیشه
وقتی که هستی تازه این خونه خونه میشه
تمومه احساسمو پیش تو فاش کردم
بخاطر تو بوده هرچی تلاش کردم
میخوام هرشب کنارم راهی قصه ها شی
هرکاری میکنم تا تو کم نداشته باشی
از موقعی که هستی من انگاری یکی دیگم
چشامو زیر رو رو کن بفهمی راست میگم

یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هردوتامون
من خواب این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیر بارون
یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هردوتامون
من خواب این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیر بارون

سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی
باز همون میشه که تو توی گوشم بگی
کم نیستی تو واسم تورو نفس میکشم
از همه آرزوهام پیش تو دست میکشم
سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی
باز همون میشه که تو توی گوشم بگی
کم نیستی تو واسم تورو نفس میکشم
از همه آرزوهام پیش تو دست میکشم

یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هردوتامون
من خواب این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیر بارون

یه دنیا خوشبختی تو راهه
میاد سراغ هردوتامون
من خواب این روزو دیده بودم
منو تو با هم زیر بارون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
مرتضی جعفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی