مرتضی جعفرزاده

شاید عاشقشم

شاید عاشقشم

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

آرامش(میثم ابراهیمی)

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

آرامشی داره صدات که دردمو کم میکنه
چیزی بگو حرفای تو بدجوری خوبم میکنه
تو طرف من باشی من عشقمو ثابت میکنم
صد بار برگردم عقب باز انتخابت میکنم
اگه میخوای برو ولی وقتی من اینجا نیستم
من خونه باشم شک نکن بازم جلوت وایمیستم
قبول کن که عاشقت اونم اینجوری که منم واسه نگه داشتنت به هر چیزی چنگ میزنم
بارونی که میباره از چشمامه دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم تو رو به راهم میکنی میدونم
بارونی که میباره از چشمامه دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
بارونی که میباره از چشمامه دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم تو رو به راهم میکنی میدونم
بارونی که میباره از چشمامه دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
تکست آهنگ آرامش میثم ابراهیمی و مصطفی آشتیانی
یه جوری با یه حاتی داری نگاهم میکنی
که بدرتر از اینم بشم تو رو به راهم میکنی
تو خوب میشناسی منو قلب من خیلی سرکشه
چیکار میکنی که با یه جمله آروم بشه
یه جمله آروم بشه یه جمله آروم بشه
بارونی که میباره از چشمامه دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم تو رو به راهم میکنی میدونم
بارونی که میباره از چشمامه دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
مرتضی جعفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی