مرتضی جعفرزاده

شاید عاشقشم

شاید عاشقشم

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

جدایی(میثم ابراهیمی)

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

واسه خاطر هر دوتامونم اگه پای تو وای نمی ایستم

کسی جز تو تو زندگیم نیست جز تو عاشق هیشکی نیستم من میرم

واسه خاطر هر دوتامونم اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمی تونی که بمونی با منی که خسته خسته ام من میمیرم

من تو این مدت دیدم هر چی که باید از اول قصه میدیدم

شب و تا خود صبح آهنگای غمگین گوش میدم

نمیتونم با هم باشیم اینو تازه فهمیدم

میمیرم بی تو منه دیونه ی زندونی

میدونم که تو حتی بدون منم میتونی

جدایی عشقم راه اول و آخرمونه

واسه خاطر هر دوتامونه میدونی

واسه خاطر هر دوتامونه اگه پای تو وای نمی ایستم

کسی جز تو تو زندگیم نیست جز تو عاشق هیشکی نیستم من میرم

واسه خاطر هر دوتامونم اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمی تونی که بمونی با منی که خسته خستم من میمیرم

میمیرم بی تو منه دیونه ی زندونی

میدونم که تو حتی بدون منم میتونی

جدایی عشقم راه اول و آخرمونه

واسه خاطر هر دوتامونه میدونی

واسه خاطر هر دوتامونه اگه پای تو وای نمی ایستم

کسی جز تو تو زندگیم نیست جز تو عاشق هیشکی نیستم من میرم

واسه خاطر هر دوتامونم اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمی تونی که بمونی با منی که خسته خستم من میمیرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
مرتضی جعفرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی